متن در مورد شب بخیر عاشقانه ، شب بخیر باکلاس و رمانتیک عاشقانه و احساسی

متن در مورد شب بخیر عاشقانه

متن در مورد شب بخیر عاشقانه ، شب بخیر باکلاس و رمانتیک عاشقانه و احساسی
متن در مورد شب بخیر عاشقانه ، شب بخیر باکلاس و رمانتیک عاشقانه و احساسی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد شب بخیر عاشقانه

شب بخیر
آرامش شب‌ های نا آرامِ عشق
شب بخیر
انگیزه بیداری فردای من
دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد شب بخیر عاشقانه

در قلب خود
باور داشته باشید
که حادثه‌ای شگفت‌انگیز
قرار است اتفاق بیفتد
باور کنید همان می‌شود که باور دارید
عاشق زندگی‌تان باشید
شبتون پر از آرامش

متن درباره شب بخیر عاشقانه

دعا می‌کنم برای تو، برای خودم
برای همه‌مان، کسی چه می‌داند
شاید خدا دسته جمعی نگاه‌مان کرد
شب بخیر
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره شب بخیر عاشقانه

حتی در تاریک ترین شب ها
نور عشق تو
راه را به من نشان می دهد نازنینم
رویا های شیرین ببینی
شب بخیر
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره شب بخیر عاشقانه

به خدا خواهم گفت:
در فراسوی این
شب تاریک و سیاه
نور عشق بی حدش را
بتاباند بر خوشه
آرزو‌های شما تا
صد‌ها ستاره بروید
روی لب‌های شما
شبتون بخیر

شعر در مورد شب بخیر عاشقانه

شب ز غم چون گذرانم
منِ تنها مانده؟
ای خوش آن‌کس که شبش
تکیه به پهلوی کسی‌ست
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شب بخیر عاشقانه

آرام بگیر در آغوشم
فردا هم دوستت خواهم داشت
شب برای بخیر شدن
همین دو قلم را نیاز دارد
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد شب بخیر عاشقانه

رویاها مانند ستاره ها هستند
نمی توانی آن ها را لمس کنی
اما اگر رد آن ها را بگیری
تو را به سرنوشت رویایی ات هدایت می کنند
شب بخیر گلم!

متن درباره شب بخیر عاشقانه

در سکوت شب هایم
تنها صدایی که می شنوم
تپش های قلبم است که
به عشق تو می تپد
و تو را صدا می زند
شب بخیر عشق من!
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره شب بخیر عاشقانه

بخواب فرشته من،
خوب بخواب امشب
عشق تو
رویاهای بد را دور می کند
آرزوی شب شیرین برایت دارم
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره شب بخیر عاشقانه

تنها فکر کردن به تو کافیست
تا همه نگرانی های من از بین برود
ممنون که در زندگی ام هستی
شب خوش عزیزم

شعر در مورد شب بخیر عاشقانه

آرامش شب نصیب کسانی که
دعا دارند، ادعا ندارند
نیایش دارند، نمایش ندارند
حیا دارند، ریا ندارند
رسم دارند، اسم ندارند
شبتون خوش
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شب بخیر عاشقانه

ای کاش کنارت بودم
تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم
و تو آسمان قلبم را
با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کنی
تا خوابت ببرد
شبت بخیر عزیزم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد شب بخیر عاشقانه

شب از کناره‌ ی موهای تو پایین می‌ آید
و آرام می‌ نشیند روی شانه‌ ی چپت
خمیازه می‌ کشی
چشم‌هایت را می‌ بندی
قرص ماه صورتت کامل که شد
تمام شهر آرام می‌ گیرند
شبم چقدر بخیر است
با شما عزیز جانِ گیسو بلند من

متن درباره شب بخیر عاشقانه

خداوندا تو ستاری
همه خوابند، تو بیداری…
به حق خواب و بیداری،
عزیزم رانگه داری…
شبت بخیر عزیزترینم.

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب چمدان بستن برای مسافرت ؛ معنی چمدان بستن برای مسافرت در خواب

شعر درباره دوست بد ، شعر حافظ در مورد خیانت دوست بی وفا

تعبیر خواب حلقه نامزدی ؛ معنی دیدن حلقه نامزدی در خواب ما چیست