متن سنگین درباره پسر ، متن و جملات زیبا درباره پسران جوان + متن پدر برای پسر

متن سنگین درباره پسر

متن سنگین درباره پسر ، متن و جملات زیبا درباره پسران جوان + متن پدر برای پسر
متن سنگین درباره پسر ، متن و جملات زیبا درباره پسران جوان + متن پدر برای پسر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن سنگین درباره پسر

نگذار زمین و آسمان
سرنوشت تو را تعیین کنند
و باید این را بدانی
که نه آمدنمان دست خودمان است
و نه رفتنمان!!!
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسرا

اگر تو نبودی جهان،
بی خنده های تو معنا نخواهد داشت.
اگر تو نباشی، هیچ بهاری ـ
حتی اگر لبریز شکوفه باشد ـ دیدن ندارد.

متن سنگین درباره پسرم

‪من از تمام دنیا
فقط آن دایره مشکی
چشمان تو را میخواهم
وقتی که در شفافیتش
بازتاب عکس خودم را میبینم
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسر بودن

نازنین پسرم
به خاطر تو همیشه مهربان خواهم ماند
و همه تلخی ها را از تو پنهان میکنم
تا تو در آرامش دنیا
و تمام لذتهایش را تجربه کنی
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسر جوان

آمدن ورفتن دونقطه اند
اینکه چگونه بهم وصل میشوند
هنر آدم بودن
و آدم ماندن ماست.

متن سنگین درباره پسر عمو

پسرم روشنی چشمانم
اگر تمام دنیا هم با من دشمن باشند
داشتن تو و تکیه کردن به تو
دلم را گرم میکند
از دنیا چیزی نمیخواهم
جز اینکه تو باشی و تو
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسر تنها

وقتی بزرگ می شوی قدت کوتاه می شود
آسمان بالا می رود و تو دیگر دستت به ابرها نمی رسد
و برایت مهم نیست که توی کوچه پس کوچه های پشت ابرها
ستاره ها چگونه بازی می کنند
آنها آنقدر دورند که تو حتی لبخندشان را هم نمی بینی
و ماه ، همبازی قدیم تو آنقدر کمرنگ می شود
که اگر تمام شب را هم دنبالش بگردی
پیدایش نمی کنی.
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسر پدر

پسر عزیز تر از جانم
روز به دنیا امدنت زیباترین روز زندگیم است
پاداش خداوند به من خنده های زیبای توست
فرشته ی کوچک من از خدا هزاران بار ممنونم
که شادی بودنت را به من بخشید

متن سنگین درباره پسر خاله

پسرم
لحظه میلاد تو
هرگز نرود از یادم
غنچه نورس من
باغ گلستان منی
دوستت دارم…
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین در مورد پسر

تو دنیای آدم بزرگ ها
خیلی خبری نیست
پسرم خیلی زود بزرگ نشو .
دلم می خواد تا می تونی
از دنیای سادگی و بچگی کیف کنی.
لحظه های قد کشیدنت را می بینم
و زندگی می کنم .
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین در مورد فرزند پسر

دنیا بزرگه
ولی تو یه دل بزرگتر از دنیا داری
عزیزم با این چشای مهربون
تو دل هر کی
که خوبه جا داری

متن سنگین درباره پسر

پسرم
یک بهار، یک تابستان،
یک پاییز و یک زمستان رادیدی
از این پس همه چیز تکراریست
جز مهربانی
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسرا

جانانِ من
مرد کوچک امروزم
وقتی عاشقانه صدایم میزنی
دیوانه وار به سمتت می آیم
آغوشت امن ترین جای دنیاست.
تکیه گاه خستگی های منی
.بگو چگونه دیوانه وار عاشقت نباشم ؟
⇔⇔⇔⇔

متن سنگین درباره پسرم

جانانِ من پسرکم
با تو دانستم معنای مادر بودن را
هر نفست برای من نبض زندگی است
خانه ام از تو روشن است
و دلم از نگاه تو پر امید

متن سنگین درباره پسر بودن

خواستنت
اوج احتیاج من است….!
بمان برای دلم
تا به همیشه …

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب چمدان بستن برای مسافرت ؛ معنی چمدان بستن برای مسافرت در خواب

شعر درباره دوست بد ، شعر حافظ در مورد خیانت دوست بی وفا

تعبیر خواب حلقه نامزدی ؛ معنی دیدن حلقه نامزدی در خواب ما چیست