Skip to main content

خواص زردچوبه ؛ و فلفل سیاه ناشتا و عسل و شیر در طب اسلامی برای کبد

خواص زردچوبه

خواص زردچوبه ؛ و فلفل سیاه ناشتا و عسل و شیر در طب اسلامی برای کبد
خواص زردچوبه ؛ و فلفل سیاه ناشتا و عسل و شیر در طب اسلامی برای کبد همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم خواص مواد غذایی سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.
همانطور که می دانید قرآن کریم از بهشت با نام جنت نام برده است و معنی جنت باغی است که درختان میوه فراوان دارد.همچنین در این کتاب آسمانی از میوه های زیادی نام برده شده است.
امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.
از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است.
پس از اینکه یکی از قرآن پژوهان مصری اعلام کرد که خداوند در قرآن به انجیر و زیتون قسم خورده است و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است ، رییس این گروه مسلمان شد.

خواص زردچوبه ناشتا

کاهش دهنده التهابات بدن است و خطر ابتلا به انواع سرطان را کاهش می دهد.
برای گوارش و تسکین اختلالات مربوط به گوارش مفید است و باعث سلامتی و عملکرد بهتر مغز می شود.
باعث سلامتی قلب می شود و علائم آرتروز را تسکین می‌دهد.

فواید زردچوبه در طب اسلامی

در مطالعات متعددی که محققان انجام داده اند مشخص شد که کورکومین، یک ترکیب قوی در زرد چوبه است که می تواند تورم بدن را کاهش دهد.
زردچوبه به نابود کردن رادیکال های آزاد و مهار پراکسیداسیون و کاهش پیچیدگی های آهن مشهور است و یک آنتی اکسیدان بی نظیر است.
ماده کورکومین موجود در زرد چوبه می تواند تجدید حیات سلول های مغزی را نیز افزایش دهد.
آروماتیک – تورمرون که یک ترکیب فعال دیگری در زرد چوبه است  می تواند رشد سلول های بنیادی عصبی در مغز را تا هشتاد درصد افزایش دهد که در نوع خود بی نظیر است.

خواص زردچوبه برای کبد

در زردچوبه ماده ای به نام کورکومین وجود دارد که برای درمان بیماری های کبدی خیلی کاربرد دارد.
وجود خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی در زردچوبه به سلامت کبد کمک می کند.
مصرف زردچوبه خطر ابتلا به سرطان کبد را تا حد زیادی کم می کند.

فواید زردچوبه برای پروستات

نتایج مطالعات جدید نشان می دهد که زردچوبه، انگور قرمز و سیب حاوی موادی هستند که به پیشگیری از ابتلا به سرطان پروستات و یا درمان آن کمک می کنند.
روش تهیه به این صورت است که یک تا دو عدد سیب متوسط را انتخاب کرده بعد از دور ریختن ضایعات سیب آن را در داخل مخلوط‌ کن می‌ریزیم
سپس یک قاشق مرباخوری زردچوبه به آن می‌افزاییم و به‌اندازه یک فنجان انگور قرمز یا دو قاشق سوپخوری مویز به آنها اضافه می‌کنیم
همچنین یک لیوان آب هم به درون مخلوط‌کن می‌ریزیم؛ با روشن کردن مخلوط‌ کن و هم‌زدن خوب آن، معجون ضد سرطان پروستات آماده می‌شود.

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب چمدان بستن برای مسافرت ؛ معنی چمدان بستن برای مسافرت در خواب

شعر درباره دوست بد ، شعر حافظ در مورد خیانت دوست بی وفا

تعبیر خواب حلقه نامزدی ؛ معنی دیدن حلقه نامزدی در خواب ما چیست